Šport:


Ak neviete ako schudnúť tento článok je pre vás ako stvorený. Každý človek by si mal aspoň raz za mesiac zacvičiť. Prospieva to aj jeho organizmu. Tu máte pár rád ako môžete schudnúť. A keď schudnúť nepotrebujete tak si aspoň zacvičiť pre dobrý pocit.

běh
 
Ako môžete cvičiť:
–          ísť si zabehať, len tak von najlepšie do prírody,
–          nezaškodí si trochu zacvičiť aj jogu,
–          zaplávajte si – je to aj dobrý relax,
–          môžete si ísť zalyžovať – je to aj dobrý výlet,
–           ak máte v meste tenisový kurt choďte si zahrať tenis, zavolajte si aj nejakú kamarátku alebo svoje deti,
–          nezabudnite aj na rannú rozcvičku – dodá vám veľa sily na celý deň.
 
Nadýchajte sa čerstvého vzduchu:
–          Nevozte sa stále autom radšej sa prejdite.
–          Udržujte sa v pohybe.
–          Niekoľkokrát do týždňa vstaňte skôr a choďte si na 20 minút von zabehať.
 
15 minút pre peknú postavu:
–          Skôr ako začnete cvičiť mali by ste sa asi 5 minút zahrievať (začnite pochodovaním na mieste a potom po miestnosti).

kolo
 
 
–          Spravte  rýchly pohyb nohy s ohnutím kolena (zanožme pravú nohu a ruky vzpažme).
–          4-krát úklony (stojte rozkročmo s mierne ohnutými kolenami, nad hlavou držíme napnutú šatku).
–          16-krát pohyby pása (stojíte rozkročmo a vo výške pliec držíme pred sebou napnutú šatku, bez toho, aby sme pohli bokmi, plynule vytočme hornú časť tela doprava a potom späť.
–          16-krát ľahké vzpory (stojíte tvárou k stene), dlane položte na stenu vo výške a šírke pliec, s palcami mierne odchýlenými do strán, v takomto stoji sa pomaly spúšťajte dopredu a potom dozadu.

joga
 
Športové aktivity:
–          Bedminton (bedminton pomáha nadobúdať telesnú pružnosť)
–          Basketbal (je to dobré aerobické cvičenie)
–          Tenis (pri tenise má druh hry priamy vzťah ku kondičnej hodnote)
–          Volejbal (posilňuje ruky a zápästia, ako aj hrudné svalstvo)
–          Lyžovanie (lyžovanie posilňuje, ale aj vyčerpá, čím sme však v lepšej kondícii)
–          Jazdenie na koni (tento šport pomáha spevňovať chrbát a dodáva pevnosť a pružnosť aj stehennému a lýtkovému svalstvu)

Šport:
Ohodnoťte příspěvek