Hviezdy sociálnych médií využívajú umelú inteligenciu, aby zvýšili svoj dosah

S viac ako 31,25 miliónmi príspevkov na Facebook za minútu, 6000 tweetov za sekundu a 95 miliónov príspevkov Instagramu každý deň, je naozaj chvályhodné, ako môžu špičkoví vplyvní používatelia sociálnych médií pracovať cestou analýzy veľkých dát a prezentovať relevantný a aktuálny obsah príslušným odvetviam.

Tu sú spôsoby, ako špičkoví vplyvní používatelia implementujú AI a strojové učenie na rast svojich sledovateľov:

psaní

1. Sociálne počúvanie a monitorovanie
Nástroje sociálneho počúvania a monitorovania sú jedny z najrozšírenejších v marketingu sociálnych médií .
Sociálne počúvanie sa líši od spoločenského monitorovania, v tomto monitorovaní sa iba pozerá na to, čo ľudia hovoria o vašej značke, zatiaľ čo sociálne počúvanie sleduje konverzácie okolo konkrétnych fráz, slov alebo značiek a využíva tieto údaje na nájdenie príležitostí alebo vytvorenie špecializovaného obsahu pre konkrétne publikum. Tieto možnosti sú silnými spôsobmi interakcie s divákmi v reálnom čase a môžu vám pomôcť prispôsobiť váš hlas tak, aby ste sa s nimi lepšie spojili.
Niektoré príklady nástrojov sociálneho monitorovania sú Sprout a Mention . Sledujú a nahlasujú tieto prehľady a upozorňujú vás, keď sa deje relevantná konverzácia.   

2. Analýza konkurenta
Influenceri sociálnych médií využívajú schopnosť AI zoškrabať a analyzovať masívne súbory údajov na sledovanie a analýzu ich konkurentov. Ako?
S AI , môžete efektívne spustiť všetky rovnaké analýzy, ktoré vykonávate na svojich stránkach o konkurentoch rovnako. To vám dáva predstavu o tom, čo funguje, a umožňuje integrovať najlepšie stratégie a techniky do marketingovej stratégie sociálnych médií.
Dostupné nástroje implementujú spoločenské počúvanie a analýzu sentimentu a analyzujú obsah, aby dešifrovali vlastnosti, ktoré ovplyvňujú výkon, ako sú kľúčové slová, farba, vizuálne objekty a typ obsahu.
Príklady platforiem, ktoré to všetko robia, sú Cortex , Crimson Hexagon a Simply Measured.

notebook

3. Optimalizácia obsahu
Ďalším krokom po pochopení vašich divákov, krajiny vášho odvetvia a silných a slabých stránok vášho konkurenta je plánovanie a rozvoj relevantného a bystrého obsahu. Softvéry AI boli navrhnuté tak, aby vám pomohli získať správnu kombináciu textu, fotografií a videa, aby ste mohli diverzifikovať svoj informačný kanál a udržať si záujem publika. 

Cortex bol založený s cieľom priniesť strojové učenie do marketingu prostredníctvom zlepšenia tvorby a šírenia obsahu. Realizuje hĺbkovú analýzu súborov údajov, aby ste vedeli, ktoré druhy obsahu sú lepšie ako iné.

Publikováno v Web